.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۶ خرداد ۹۹:
مجموع مبتلایان به ۱۸۹۸۷۶ نفر رسید / تعداد جانباختگان به مرز ۹۰۰۰ نفر نزدیک شد
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۴۲ مورد بستری شدند.
مجموع مبتلایان به ۱۸۹۸۷۶ نفر رسید / تعداد جانباختگان به مرز ۹۰۰۰ نفر نزدیک شد

شمال نیوز:  از دیروز تا امروز ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۴۲ مورد بستری شدند.

 

به گزارش شمال نیوز، لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۹ هزار و ۸۷۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۹۵۰ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۲۷۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

وی همچنین ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. استانهای خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند. موارد بستری در استانهای تهران، خراسان رضوی و بوشهر در حال افزایش است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.371 seconds.